strona www, czy profil w social mediach – co lepsze?

Posted on: 22 maja 2019, by :
strona www

Internet jest obecnie najlepszym miejscem na reklamę i rozwój firmy. Nie istnieje żaden inny kanał reklamowy, który pozwala na adresowanie wiadomości do dokładnie wybranej grup odbiorczej. Oraz pokazywania się klientom przed oczami dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Marketing internetowy staje się coraz popularniejszy i spotykamy się już z wieloma przykładami firm. Które zbudowały swoją pozycję praktycznie jedynie za pomocą internetu. Pojawia się jednak pytanie, na jakim kanale reklamowym się skupić. Na profilu w social mediach, czy stronie internetowej. Cóż, najlepiej na obu, jednak nie zawsze pozwala na to budżet oraz czas.

Dlaczego warto wybrać profil na mediach społecznościowych?

 

Media społecznościowe (szczególnie Facebook i Instagram) to portale, na których spędzamy średnio od kilkudziesięciu minut do nawet kilku godzin dziennie. Jest to więc doskonała okazja na zaprezentowanie potencjalnym klientom oferty z naszym produktem i usługami. Zdecydowanym plusem social mediów, jest to, że samo prowadzenie profilu jest darmowe. Oczywiście, jeżeli chcesz jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój swojej firmy, to zawsze możesz skorzystać z doskonale przemyślanych reklam na Facebooku.

Pozwalają one na bardzo dokładne adresowanie reklamy do konkretnej grupy osób. Tworząc kampanię reklamową, możesz ustalić, że będzie ona wyświetlana tylko osobom w określonym wieku, zawodzie, miejscu zamieszkania i wielu innych zależnych. Poza tym, reklamy na Facebooku są wciąż w bardzo dobrej cenie i już z budżetem kilkudziesięciu złotych dziennie można wygenerować wielokrotnie wyższe przychody. Poza tym, media społecznościowe to najlepszy kanał do wymieniania bezpośrednich wiadomości z klientem i obserwowanie jego reakcji. Pod tym względem zdecydowanie wygrywa ze stronami internetowymi, na których nie istnieje taka możliwość.

 

Dlaczego warto stworzyć stronę internetową firmy?

 

Mówi się, że odpowiednio stworzona strona internetowa to podstawa każdej, nie tylko nowoczesnej firmy. Trudno się z tym nie zgodzić, ponieważ to właśnie wyszukiwarki internetowe przejęły rolę miejsc, w których znajdziemy odpowiedzi na wszystkie nasze pytania. Strona internetowa dla firmy jest ważna, ponieważ, w momencie, kiedy mamy jakiś problem to właśnie tam szukamy rozwiązania. Np. jeżeli zepsuje nam się samochód kiedy, jesteśmy w obcym mieście, to naturalną reakcją będzie wyszukanie pomocy drogowej, lub mechanika za pomocą Google.

Wtedy, jeżeli twoja strona zajmuje wystarczająco wysoką pozycję w wyszukiwarce i jest przyjazna użytkownikowi, to istnieje duża szansa, że skorzystać on właśnie z twoich usług. Strona internetowa to także w pewien sposób wyznacznik wartości firmy. Minusem są jednak koszty stworzenia, a często także utrzymania witryny internetowej. Wykonanie profesjonalnej strony internetowej może kosztować kilka tysięcy złotych. Następnie, aby móc czerpać z niej korzyści, potrzebna będzie inwestycja w pozycjonowanie. Oczywiście, możesz spróbować zrobić to samemu, jednak będzie to wymagało dużo czasu, pracy i douczenia się jak działają wyszukiwarki i roboty Google.

 

Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, co będzie lepszym rozwiązaniem dla twojej firmy. Wszystko zależy od branży oraz budżetu. Jeżeli jednak możesz sobie na to pozwolić, to zdecydowanie polecamy skorzystanie z obu opcji.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Masz problem z marketingiem? Napisz, postaramy się pomóc :)