Reklamuj się na Instagramie

Posted on: 30 września 2020, by :
Reklamy w mediach społecznościowych

W mediach społecznościowych drzemie duży potencjał, jaki należałoby zastosować do zareklamowania własnej firmy, stworzenia dobrego obrazu spółki, dojścia do dużego gremium klientów. Konto na Facebooku należałoby połączyć oraz jednocześnie prowadzić z profilem na Instagramie, dzięki czemu możliwe staje się wzmocnienie rezultatów. Jako, iż oba owe serwisy są ze sobą dokładnie związane, można zastosować je jako efektywne urządzenia reklamowe. Instagram stanowi doskonałe dopełnienie portfolio Facebooka. Ważne będzie tworzenie pomyślanej akcji marketingowej, stosując do maksimum możliwości proponowane poprzez obie platformy.

Czemu należałoby rozpocząć właśnie od Instagrama?

Statystyki, jakimi może się poszczycić Instagram dokładnie wskazują, iż odsetek zaangażowania klientów jest zdecydowanie wyższy aniżeli w wypadku pozostałych portali społecznościowych. Wskaźnik zaangażowania na użytkownika stanowi tutaj 4,21%. Znaczy to, iż zainteresowanie użytkowników Instagrama jest 58 razy większe aniżeli na Facebooku oraz 120 razy większe aniżeli na Twitterze. W 2017 roku portal tenże miał aż 2,8 miliarda aktywnych użytkowników, co znaczy hipotetycznie, iż ⅓ ludzkości codziennie korzysta z tego portalu. Instagram jest jednym spośród urządzeń do łączności marketingowej w social media, to odpowiednia bezpłatna reklama dla działalności.

 

Ustaw Instagram jako konto firmowe

Dzięki owej możliwości uzyskasz dostęp do ewidencji. Pod zdjęciami, jakie dodajesz, będą widoczne takie informacje jak: ilość wizyt w profilu, zapisań, wyświetleń i ich pochodzenie (ile ze strony głównej, profilu oraz hasztagów). W opcjach konta będziesz mógł sprawdzić kim są Twoi followersi, w jakim są wieku, płci, z którego miasta, natomiast choćby kraju. Również odnajdziesz możliwość zobaczenia ile osób odwiedziło Twój profil w ostatnim tygodniu.

 

Nawiązuj więzi z kontrahentami w Internecie oraz sklepach stacjonarnych

Przekonaj kontrahentów do oznaczania Twojej spółki w postach, by pozostali klienci serwisu zobaczyli ludzi korzystających z Twoich artykułów czy usług w normalnych sprawach. Jeżeli pragniesz dojść do większej liczby osób, użyj w podpisie hasztagi oraz dołącz do posta znacznik lokalizacji. Strony hasztagów oraz lokalizacji prezentują posty publiczne i informacje udostępnione z określonym hasztagiem czy lokalizacją.

 

Zaplanuj treść

Zadaj sobie pytanie, czemu pragniesz wyróżniać się na Instagramie. Pragniesz stworzyć swoją firmę, pozyskać kolejnych obserwatorów oraz możliwych kontrahentów? Gdy tak, musisz zwrócić wyjątkową uwagę na umieszczane treści. Ludzie będą subskrybować Twoją stronę, dodawać polubienia oraz komentować Twoje posty, lecz jedynie pod jednym warunkiem – iż polubią treści, jakie umieszczasz. Właśnie więc powinieneś zrobić odpowiedni plan, dotyczący dodawanych treści.

 

Zapraszaj do współpracy oraz angażuj

Gdy prowadzisz sklep internetowy czy biznes lokalny, zwróć uwagę na to, iż wielu spośród Twoich kontrahentów prowadzi własne indywidualne konta na Instagramie, niejednokrotnie mając tysiące obserwujących. Możesz dać bezpłatny artykuł, lub upust dla osoby, jaka umieści najwięcej zdjęć wykonanych w Twoim sklepie czy oznaczy Twój artykuł oraz profil w poście.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Masz problem z marketingiem? Napisz, postaramy się pomóc :)