Profesjonalne kampanie reklamowe

Posted on: 10 czerwca 2020, by :
Profesjonalne kampanie reklamowe

Facebook jest największym portalem społecznościowym na świecie. Co trzecia osoba w Polsce posiada swoje aktywne konto na Facebooku.

 

Sam fan page to zbyt mało

Dla większości osób Facebook to medium, które pozwala nam na zawieranie oraz podtrzymanie znajomości. Jednak na tym się nie kończy. Już standardem jest posiadanie konta firmowego na Facebooku. Wiele osób docenia również możliwości reklamowe tego portalu. Musimy zobaczyć w Facebooku nie tylko samo narzędzie komunikacji, ale także źródło skuteczne pozyskiwania klientów.

Sam fan page dla firmy to zbyt mało. Prowadząc jedynie profil musimy wiedzieć, że nie mamy pewności, że posty publikowane trafiają do naszej grupy docelowej. Może się okazać, że poświęcany czas na prowadzenie fan page’a będzie zmarnowany. Według aktualnych badań nasza treść jedynie trafia do około sześciu procent fanów. Dzięki płatnej reklamie nie tylko zwiększymy sam zasięg publikowanych treści, ale także pokazuje je dokładnie osobom, które nimi będą zainteresowane.

Oczywiście da się prowadzić biznes na Facebooku bez reklamy płatnej. Nasze doświadczenie jednak pokazuje, że odpowiednio zaplanowana oraz także zrealizowana kampania może być wzmocnieniem skutecznym marketingowych działań firmy.

 

Zalety reklamy na Facebooku

Na pewno wielu osobom przemówi to, że reklama na Faceboku jest po prostu tania. Tak naprawdę to jest to jedno z najtańszych reklamowych narzędzi. Za jedyne dziesięć złotych możemy dotrzeć do tysiąca osób. Jest to naprawdę niewiele. Samodzielnie ustalamy sobie budżet dzienny czy też budżet całościowy. Mamy nad wszystkim pełną kontrolę. Co więcej mamy wpływ na to komy nasza reklama się wyświetli. Nie tracimy dzięki temu pieniędzy na wyświetlenie reklamy kompletnie niezainteresowanym osobom.

Reklama na Facebooku jest także masowa. Jest to doskonałe narzędzie zarówno dla światowych i największych marek, jak i także dla małych przedsiębiorców, które działają lokalnie. Sprawdzi się zarówno w realizacji celów miękkich jak PR-owe działania czy też zwiększenie świadomości marki, ale także jako narzędzie stricte sprzedażowe. Obojętnie jaki mamy cel, to uda nam się go osiągnąć dzięki reklamie właśnie na Facebooku.

Reklama na Facebooku należy także do reklam elastycznych. Kampanię możemy dowolnie modyfikować. Możemy to robić tak długo, aż wynik kampanii będzie w pełni zadowalający. Możemy zmienić grafikę, treść reklamy, godziny wyświetlania, dni wyświetlania czy też grupę docelową. Gdy analizujemy efekty, to wybieramy takie parametry, które sprawdzają się najlepiej w naszym biznesie.

 

Podsumowanie

Media społecznościowe oraz Facebook jest tematem rzeką. Media społecznościowe się nieustannie zmieniają oraz odkrywają przed ludźmi całkiem nowe reklamowe możliwości. Przekonajmy się o tym. Wystarczy zainwestować jedynie 200 złotych miesięcznie i przekonamy się o super efektach reklamowych na własnej skórze. Kampanię na Facebooku możemy prowadzić samodzielnie czy też zlecić ją odpowiedniej agencji.

 

Zobacz także nasze pozostałe artykuły:

Jak promować profil na Instagramie?

O czym pamiętać, gdy firma dopiero raczkuje w sieci? 

Narzędzia dla blogerów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Masz problem z marketingiem? Napisz, postaramy się pomóc :)