LinkedIn jako narzędzie reklamowe

Posted on: 10 maja 2019, by :
LinkedIn

Nowoczesna rekrutacja (nazywana rekrutacją 2.0) nie może ograniczać się do przesyłania CV z wklejanym szablonem listu motywacyjnego. Rekruterzy zdają sobie z owego sprawę oraz poszukują kolejnych wyjść w formie mediów społecznościowych – oraz tutaj pojawia się LinkedIn. LinkedIn to globalny serwis społecznościowy stosowany zwłaszcza do kontaktów zawodowo-biznesowych. Niezależnie od owego, w której dziedzinie funkcjonujesz i od owego, czy jesteś na szczycie firmowej klasyfikacji, lub właśnie stawiasz pierwsze kroki w fachu – należałoby założyć konto na owej platformie. To nic nie kosztuje, natomiast możesz zyskać ciekawe możliwości rozwoju zawodowego oraz odnalezienia ciekawszej pracy.

 

Sieć kontaktów na LinkedIn

 

Dwie kwestie, jakie część osób na LinkedInie ogarnia, to dopełnienie sekcji doświadczenie oraz zachęcanie do grupy kontaktów. Jeśli idzie o to pierwsze, to w zasadzie nie mamy nic do dodania przeszło to, co przedstawiliśmy w podsumowaniu profilu. Twoim najdoskonalszym sygnałem oraz nauczycielem będzie wczucie się w postać osoby, dla jakiej rozwijasz profil – przeważnie rekrutera bądź konsumenta. W tenże sposób sam dotrzesz do owego, iż owej osoby nie interesuje twoje doświadczenie w pracy roznosiciela ulotek w lecie pomiędzy inną, natomiast trzecią klasą liceum, gdy teraz funkcjonujesz jako informatyk. Konkrety, konkrety oraz jeszcze raz konkrety. Odmiennie, aniżeli to się ma na Facebooku, na LinkedInie możesz zachęcać do przyjaciół nie jedynie osoby, jakie faktycznie znasz. Dopuszczalny jest tam określonego typu networking, tj. trafianie do ludzi, z jakimi znajomość da wam obojgu pewne korzyści. Należałoby takie zaproszenie okrasić krótką, lecz spersonalizowaną informacją, na przykład z powodem, dla jakiego nawiązujemy kontakt.

 

LinkedIn jako urządzenie reklamowe

 

Reklama za pośrednictwem internetu oraz przeróżnego typu portali społecznościowych to obecnie norma, oraz punkt niezbędny każdej akcji reklamowej. Osoby, jakie nie śledzą na bieżąco wiadomości z owej sfery z pewnością nie zdają sobie sprawy z owego, iż Facebook oraz Intagram mogą być tylko przyrządem do pozostałych urządzeń. Zwłaszcza wartą uwagi siecią jest LinkedIn, więc największy przewód społecznościowy połączony z wszechstronnie zrozumianym interesem. Chociaż reklamy w nim są kosztowne, nadal cieszą się dużą sławą. Czemu tak się dzieje? Co decyduje o sukcesie owej podstawy? Jeszcze pewien okres temu traktowaliśmy korzystanie z Facebooka oraz pozostałych mediów społecznościowych jak dowód na innowacyjność, oraz nowoczesność konkretnej firmy. Obecnie jest to dla nas zwyczajność lub wprost niezbędny punkt każdej kampanii. W dodatku wielu klientów wyszczególnionych wysoce kanałów nauczyło się lekceważyć przekazy od przedsiębiorstw, jakie zauważają.

LinkedIn jest idealnie dostosowany do świata firm z racji na własny biznesowy charakter. Potencjał portalu wynika również z ogromnego zaufania klientów, natomiast to także ma bezpośredni wpływ na efektywność łączności firm obecnych na owej platformie. Należałoby zatem zainwestować trochę czasu, założyć własną wizytówkę oraz dać się poznać ewentualnym Konsumentom (kiedy mamy swój biznes), lub właścicielom ( kiedy planujemy zmianę pracy).

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Masz problem z marketingiem? Napisz, postaramy się pomóc :)