Które media społecznościowe będą liczyły się na rynku w 2021 roku?

Posted on: 29 marca 2021, by :
media społecznościowe

Nie ulega wątpliwości, że w dzisiejszych czasach nieodłącznym elementem życia każdego z nas są różnego rodzaju media społecznościowe. Zapewne wiele osób ma tak, że chwilę przed zaśnięciem, jak również moment po przebudzeniu się, pierwsze co robi to sprawdza wszelką aktywność w mediach społecznościowych. Nie ma się co temu dziwić, ponieważ media społecznościowe dają nam dostęp do wielu informacji oraz wiadomości, które nas interesują, czy też nas dotyczą bezpośrednio. Zatem koniecznie musimy wiedzieć o tym, jakie media społecznościowe będą się liczyły w 2021 r.?

Instagram

Zauważyć można, że obecnie najszybciej rozwijającym się kanałem społecznościowych jest właśnie Instagram. To właśnie na tym portalu społecznościowym można obecnie zarobić najwięcej, dlatego też nie ma się co dziwić, że obecnie wiele osób jest zainteresowanych pracą jako influencer właśnie na Instagramie. Warto wiedzieć, że Instagram to przede wszystkim zdjęcia, a co za tym idzie jest to doskonałe miejsce do tego, aby promować różnego rodzaju usługi oraz produkty. Pomocne w wyszukiwaniu na pewno będzie oznaczanie zdjęć tak zwanymi hasztagami, dzięki czemu użytkownicy instagvrama mogą błyskawicznie wyszukać właśnie to co ich interesują. Oprócz obserwowania innych użytkowników można obserwować tutaj właśnie hashtagi. Na Instagramie rządzą influencerzy, którzy pokazują swoje życie i tym samym promują różnego rodzaju marki, czy też usługi, dzięki czemu są w stanie zarobić naprawdę niemałe pieniądze.

Facebook

Chyba każdy zgodzi się z tym, że Facebook to najpopularniejsza platforma społecznościowa na całym świecie. Warto wiedzieć o tym, że właśnie Facebook jest pierwszym serwisem, który przekroczył ponad miliard użytkowników i obecnie szacuje się, że właśnie z Facebooka korzysta ponad 3 miliardy użytkowników. Ponadto, obecnie furorę robi mobilna aplikacja Facebooka, którą można zainstalować na każdym smartfonie. Dzięki temu nie musimy nawet wchodzić na swoje konto na Facebooka, ponieważ wszystkie powiadomienia pokazują nam się w mobilnej aplikacji.

Twitter

Pomimo tego, że ten właśnie portal ma znacznie mniej użytkowników niż dwa wspomnianej powyżej, to jednakże cieszy się on bardzo dużą popularnością. Na Twitterze umieszczamy tak zwane Tweety, a więc posty, które maksymalnie mogą mieć 140 znaków. Ten porta społecznościowy jest przeznaczony do tego, aby umieszczać na nim chwytliwe, wzbudzające ciekawość wpisy, które mogą na przykład kierować dalej, jeżeli do wpisu dodany link. Ponadto, tym co wyróżnia Twitter jest to, że możemy tutaj używać hashtagów w zamieszczanych wpisach, dzięki czemu użytkownicy szybciej trafią w miejsce, którego szukają.

LinkedIn

LinkedIn, jest to portal społecznościowy, który został założony w 2000 roku. Specjalizuje się on w kontaktach biznesowych oraz zawodowych. Obecnie, jest to również największa na świecie sieć profesjonalna, gdzie mają swoje profile nie tylko osoby prywatne, które prezentują swoje doświadczenie zawodowe, ale również mają tutaj profile firmy, którym zależy na tym, aby znacznie usprawnić proces rekrutacji i tym samym zbudować profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Masz problem z marketingiem? Napisz, postaramy się pomóc :)