Aktualizacja algorytmu Google – styczeń 2020

Posted on: 29 lutego 2020, by :
algorytm google

W chwili, gdy tworzyła się międzynarodowa platforma internetowa, nikt nie sądził, iż w przeciągu tak niedługiego okresu rozrośnie się ona do wielkich rozmiarów. Określa się, iż teraz dostępnych w Internecie jest ok 1,94 miliarda stron. Samych klientów Internetu też przybywa. Teraz, co drugi mieszkaniec Ziemi korzysta z dóbr sieci. Nic zatem nadzwyczajnego, iż występują narzędzia, jakie jak za dotknięciem magicznej różdżki, pozwolą znaleźć niezbędne nam dane.

 

Aktualizacja algorytmu Google

13-ego Stycznia 2020 Google oficjalnie zaakceptowało zmiany w podstawowym algorytmie szukania na międzynarodową skalę. Update tenże nie dotyczy żadnego określonego indeksu, zatem także nie ma jednego przetestowanego sposobu na potencjalne odnowienie pozycji dla stron, jakie po aktualizacji odnotowały spadek. Istotną informacją, jaką podzielił się Google przy okazji ostatniej obszerniejszej modyfikacji wrześniowej w wypadku spadków oraz wciąż się do niej odnosi, jest ocena rezultatów szukania oraz stron konkurencyjnych, jakie po aktualizacji uplasowały się na wysokich pozycjach w wynikach organicznych oraz wykorzystanie owego podejścia przy regulowaniu treści i stałe tworzenie doskonałej klasy contentu.

 

Stanowisko fachowców Google w kwestii styczniowej aktualizacji algorytmu

Profesjonaliści Google wyjaśniają, iż zmiany w algorytmie są w pewny sposób naturalne. Z aktualizacją jest jak z listą filmów. W każdym roku występują kolejne filmowe opowieści, jakie zasługują na większe miejsca w zestawieniu. Nowe filmy zmieniają stare, ponieważ są bardziej odpowiednie do konkretnego czasu historycznego, niejednokrotnie nie oznacza to, iż wcześniejsze produkcje są gorsze. Po prostu na tenże czas, wedle kinomanów odmienne filmy powinny zająć pierwsze miejsca.

Skoncentruj się na zawartości strony (contencie)

Strony, jakie spadły w wynikach szukania po zastosowaniu update’u nie pogwałciły głównych zasad Google, nie zostały także „wynagrodzone” filtrem lub banem. Zmiany nie targetują w dane strony, skupiają się bardziej na fakcie, iż witryny, jakie wcześniej były nieocenione, obecnie mają doskonalsze rezultaty. Strony ze spadkami nie muszą zmieniać jednej charakterystycznej „kiepskiej” rzeczy. Gdy ich posiadacze pragną jednakże rozpocząć działać, Google sugeruje skoncentrować się na zapewnieniu prawdopodobnie najodpowiedniejszego gatunkowo contentu. Takiej treści roboty szukają, taką treść doceniają.

 

Optymalizacja pod urządzenia przenośne jest ważna

W okresie gdy każdy ma smartfona, internet mobilny kosztuje grosze, natomiast oglądanie stron na mobilnym urządzeniu jest funkcjonalne oraz praktyczne, optymalizacja strony pod tymże kątem jest podstawą. Gdy weźmie się pod uwagę, iż Mobile-First-Index w pełni rozpoczął działać w marcu 2018 roku, zadziwiające jest jak mnóstwo stron wciąż nie jest dobrych dla narzędzi przenośnych, natomiast tymże samym również dla zwykłego użytkownika. Ze względu na zauważalny już ubytek ilości wyszukiwań wykonywanych na desktopach, jeszcze powszechniej pojawia się teraz opinia, iż nowe strony powinny być projektowane w pierwszej kolejności z myślą o wyświetlaniu na urządzeniu przenośnym, natomiast właśnie następnie dopasowywane pod narzędzia stacjonarne. Jednakże sam projekt strony w wersji przenośnej to nie wszystko.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Masz problem z marketingiem? Napisz, postaramy się pomóc :)